Fuze Tea bedankt enthousiaste horeca medewerkers!

Fuze Tea bedankt enthousiaste horeca medewerkers!

Om horecamedewerkers te bedanken voor hun inzet, bezoeken Fuze Tea ambassadeurs deze week zo'n 3.000 horecazaken die begin dit jaar het nieuwe ijstheemerk Fuze Tea in hun assortiment hebben opgenomen. De reacties zijn overweldigend.

Sponsored content door Coca-Cola European Partners

Afgelopen week hebben we via onze klanten in de Out Of Home markt op een hartverwarmende manier de bevestiging ontvangen dat de introductie van Fuze Tea een groot succes is. In 5 dagen gingen teams van 2 buitendienstmedewerkers van Coca-Cola European Partners langs de Fuze Tea verkopende horecazaken met als doel het verder inspireren en enthousiasmeren van medewerkers. Door het uploaden van een originele foto met Fuze Tea maakten horecamedewerkers deze week iedere dag kans op fantastische prijzen. De meest originele inzendingen wonnen daarmee mooie prijzen zoals een Vespa, iPad of Beats Solo koptelefoon.

De reacties zijn overweldigend. Met uiteenlopende inzendingen van parachutespringen met Fuze Tea tot foto’s waarbij het voltallige personeel veel moeite heeft gedaan voor het maken van originele foto. Gezien het feit dat bijna 25% van de bezochte zaken aan de challenge heeft deelgenomen, mogen we spreken van een zeer geslaagde week. Alle winnaars zijn persoonlijk op de hoogte gesteld. Op cocacolavoorondernemers.nl/fuzeteachallenge zijn alle foto’s te bewonderen, onderstaand is een kleine impressie te zien.

Dat Fuze Tea een succes is, blijkt ook uit het grote aantal verkooppunten sinds de lancering in januari. Gasten waarderen de nieuwe unieke smaken Fuze Tea Green Tea Mango Kamille én Black Tea Peach Hibiscus, die inspelen op de groeiende vraag naar laagcalorische dranken en nieuwe smaakvariaties binnen ijsthee. Met het bijbehorende unieke glas biedt Fuze Tea naast variatie ook verrassende beleving met de perfect serve.