Samenwerking KHN en Telegraaf rondom WK Voetbal

Samenwerking KHN en Telegraaf rondom WK Voetbal

De Telegraaf en Koninklijke Horeca Nederland hebben de krachten gebundeld in de ontwikkeling van een nieuw concept rondom het WK voetbal 2010. KHN gaat haar leden enthousiasmeren om 'Oranje WK-acties' te organiseren en De Telegraaf zal deze acties ondersteunen in haar media, zowel online als in print. Ook krijgen de horeca-ondernemers exclusieve ledenvoordelen aangeboden. De samenwerking heeft tot doel dat er substantieel meer voetbal wordt gekeken in de horeca.

'De horeca is de huiskamer van de samenleving en daarom bij uitstek de gezelligste plek om samen voetbal te kijken', aldus Lodewijk van der Grinten, directeur van Koninklijke Horeca Nederland. "Wanneer Nederland tijdens het WK 2010 weer oranje kleurt loopt de horeca voorop met duizenden Oranjecafés. KHN zal de leden helpen en enthousiasmeren hier een groot zakelijk en sportief succes van te maken'.

KHN gaat actief haar leden benaderen om WK-acties in het horecabedrijf te organiseren. Er worden allerlei exclusieve ledenvoordelen aangeboden die gericht zijn op het WK zoals tv-schermen, beamers, guirlandes, sjaals en allerlei andere producten die bijdragen aan de WK-beleving in het horecabedrijf. Alle initiatieven die de horeca organiseert worden vermeld op www.horeca.org.

'De Telegraaf profileert zich al heel lang als dé krant van het Nederlands Elftal en dé site van Oranje,’ aldus Axel Vogel. De Telegraaf is als mediapartner hecht verbonden aan de KNVB en dus het Nederlands Elftal. Axel Vogel:'Wij zijn gewoon fan van Oranje en dit initiatief van Koninklijke Horeca Nederland sluit daar prima bij aan. Net als iedereen hopen wij dat Oranje het ver gaat schoppen tijdens het WK in Zuid-Afrika. De Telegraaf en de Nederlandse horeca zijn er in ieder geval klaar voor.'