Grolsch beloont biercreaties van horecaondernemers

Grolsch beloont biercreaties van horecaondernemers

Vijf eetcafés en restaurants zijn door Grolsch in het zonnetje gezet. De horecabedrijven bedachten een recept in combinatie met Grolsch Herfstbok.

Met de campagne “Proef de Herfst” zette Grolsch dit najaar in op een trend; koken met bier. De bierbrouwer riep horecaondernemers op om een recept in te sturen waarbij gekookt werd met Grolsch Herfstbok.

Door niet alleen bier bij de gerechten te serveren maar ook in de gerechten te gebruiken, ontstaat een win-win situatie voor zowel de brouwer als de eetcafés en restaurants, concludeert Grolsch.

De winnende horecabedrijven zijn Brinkzicht in Diever, De Oale Marckt in Wierden, De Groes in Zelhem, Vrienden in Zoetermeer en Zuz & Zooz in Geertruidenberg. De winnende bedrijven krijgen een verzorgd culinaire Herfstbok-arrangement inclusief overnachting in één van de Sandton Hotels.