HMH viert 12-jarige bestaan

HMH viert 12-jarige bestaan

De Rotterdamse discotheek Hollywood Music Hall bestaat dit jaar twaalf jaar, en viert dat uitbundig. Naast de ingebruikname van twee nieuwe zalen wordt er een vierdaags verjaardagsfeest gehouden en een eigen magazine gelanceerd.

Hollywood Music Hall Magazine, gevuld met uitgaansnieuws, partyfoto’s, agenda en interviews met DJ’s, is een éénmalige uitgave met een oplage van 100.000. Het glossy magazine verspreidt HMH onder haar 60.000 leden, op scholen en in horecagelegenheden in de randstad.

Ook neemt HMH binnenkort twee nieuwe zalen in gebruik: Na maanden verbouwen opent radiozender SLAM!FM op vrijdag 10 oktober de vernieuwde Slam!Lounge, en in november opent de nieuwe ‘area’ TMF Café.

Horecatijgers

Ter ere van het verjaardagsfeestje organiseert HMH van 9 tot en met 12 oktober extra activiteiten. Naast de lancering van HMH Magazine en de opening van de Slam!Lounge is er champagne, zijn er botsauto’s en bijzondere dj’s. Ook ontvangen gasten een ‘anniversary pakket’ met daarin diverse drankjes en gifts.

Tijdens het feestweekend zet HMH niet alleen bezoekers maar ook personeel in het zonnetje. Speciaal voor alle Rotterdamse horecamedewerkers organiseert HMH op zaterdagnacht The Breakfast Club. Na een lange nacht werken zijn de horecatijgers van 05.00 uur tot 09.00 uur welkom voor een speciaal ontbijt.

Kracht

HMH draait al twaalf jaar volledig op eigen kracht. Alle concepten worden in eigen huis bedacht en geproduceerd. General manager en dj Patrick van der Hart vertelt: ‘Van het bedenken en organiseren van nieuwe feesten tot verbouwingen, decors, marketing en zelfs alle designs; alles blijft bij ons binnenshuis. Hierdoor is onze focus altijd scherp en volledig gericht op onze gasten. Dat is voor ons het allerbelangrijkste!’

Fred Diaz startte in 1996 met een uitgaansgelegenheid met drie kleine zaaltjes. Al snel groeide het succes en nu twaalf jaar later zijn er tien zalen met elk een andere muziekstijl. Ieder weekend trekt HMH ruim 10.000 bezoekers.