Via social media konden bezoekers hun stem uitbrengen op hun favoriete terras. Dit werd uiteraard flink gepromoot door de bedrijven zelf en Het Hooihuis deed dit veruit het meest efficiënt.
Het Roosendaalse bedrijf promootte haar deelname fanatiek en wist ruim zeshonderd fans te overtuigen hun stem uit te brengen op de Facebookpagina van de Terras Top 100.
Acties
Het was de eerste keer dat de publieksprijs werd uitgereikt. Ieder terras dat zich inschrijft voor de Misset Horeca Terras Top 100, mag deelenemen en van die mogelijkheid werd volop gebruikgemaakt.
Ook loofden sommige zaken prijzen uit voor een stem, zo ook Het Hooihuis. Stemmers maakten kans op een lunch voor twee personen.
Naast het winnen van de publieksprijs, maakt het Roosendaalse terras ook een mooie sprong in de top 100. Het stijgt van 32 naar plek 8.
Klik hier voor de gehele ranglijst van de Misset Horeca Terras Top 100 2013 powered by Lipton Ice Tea.