Met de campagne die in 2006 is gestart, laat Heineken zien dat wanneer je op een normale manier met alcohol omgaat, je meer kan genieten van het moment. 'Heineken neemt al jaren een duidelijke positie in als het gaat om verantwoord alcoholgebruik', zegt Philip de Ridder, Algemeen Directeur Heineken Nederland.
Met 'Dance More, Drink Slow' willen wij laten zien dat je de hele nacht door kunt feesten en dansen wanneer je op een normale manier met alcohol omgaat', vertelt De Ridder.
Track van Van Buren
De wereldwijd bekende, Nederlandse DJ Armin van Buuren schreef de track 'Save My Night' voor de 'Dance More, Drink Slow' campagne. Hij is ambassadeur en hoofdrolspeler in de campagnevideo 'The Experiment' die het belang van verantwoord alcoholgebruik op een inspirerende manier in beeld brengt.
Met behulp van Armin van Buuren wil Heineken laten zien dat gematigd drinken de juiste keuze is. De 'Dance More, Drink Slow' campagne zal komend jaar wereldwijd in alle landen waar Heineken wordt geschonken, worden getoond.