nieuws

Misset Horeca komt met consumentenuitgave

Café

Misset Horeca komt met een consumentenuitgave voor caféliefhebbers: BAR. De uitgave is gebaseerd op de Café Top 100 en ligt vanaf 4 augustus in de winkels.

Misset Horeca komt met consumentenuitgave
Misset Horeca komt met consumentenuitgave

De Café Top 100, en daarvoor Café van het Jaar, is al sinds 1994 een begrip in caféland. Jaarlijks rangschikt Misset Horeca de beste cafés van Nederland in de juiste volgorde. Ook dit jaar zijn de juryleden al het hele jaar onderweg om uit te zoeken wat het beste café van Nederland is. Voor de consument komt nu dus BAR: gebaseerd op de Café Top 100.

Inhoud

Alle honderd cafés die in de meest recente uitgave van de Café Top 100 stonden, staan ook in dit nummer. Daarnaast een trendtour met de leukste adresjes in horecastad Maastricht en ook een interview met horeca-adviseur, en Café Top 100-kernjurylid Ton Lenting.

Vertaling naar consument

Volgens Misset Horeca-hoofdredacteur Martine Zuil is de vertaalslag van de ‘beste cafés’ naar de ‘leukste cafés’ goed te maken: ‘Wat is leuk? Dat is vaak afhankelijk van smaak. De jury van de Café Top 100 is op zoek naar het beste café. Hoe wordt het bier getapt, hoe is de hygiëne, hoe vriendelijk is het personeel? Maar vooral: ‘klopt het café en zijn ze een voorbeeld’? Dus loop je er als gast met een goed gevoel naar binnen en later ook weer naar buiten. Hoe je het wendt of keert: dan komt automatisch toch ook uit bij het leukste café.

Bestellen

BAR ligt vanaf 4 augustus in de schappen en kost €5,95. Het magazine is nu ook al online te bestellen.