Twee Schiphol-awards voor HMSHost

Twee Schiphol-awards voor HMSHost

HMSHost is beloond met twee Schiphol Consumers Awards 2014. Deze worden jaarlijks uitgereikt aan 'business partners die een uitzonderlijke prestatie hebben geleverd'. De winnaar van de Innovation Award tijdens het Misset Horeca Top 100-event ontving een prijs voor 'growth' en voor 'guestfriendliness'.

Twee prijzen voor HMSHost tijdens de uitreiking van de jaarlijkse Consumers Awards. Een initiatief van Amsterdam Airport Schiphol en bedoeld voor 'business partners die een uitzonderlijke prestatie hebben geleverd'.

Schiphol Airport

Jan Willem Hilbron, general manager van HMSHost Schiphol Airport, mocht de Growth Award en de Guestfriendliness Award in ontvangst nemen.

Schiphol Plaza

De eerste prijs moedigt ondernemers aan om ieder jaar nog meer groei te realiseren, de andere award won de onderneming door de beste scores te halen met Balcony Bar op Schiphol Plaza en Park Café in Lounge 1.

Horeca Top 100

Vorig jaar mei ontving HMSHost de Innovation Award tijdens het Misset Horeca Top 100-event bij grand hotel Karel V in Utrecht.

In de ranglijst, gebaseerd op de omzet over 2013, staat het bedrijf op plaats 11 met een omzet van €107 miljoen.