De toren, die in de lente opent, is 24 uur per dag geopend voor horecaliefhebbers en muziekpioniers. Heineken is de komende tien jaar de brandpartner van A’dam en zal naast het leveren van haar bieren ook verschillende merkactiviteiten met de ondernemers ontplooien.
Gezamelijke events
Heineken en A’dam werken sinds het begin al actief samen aan de profilering en invulling van de unieke horecaconcepten. Zo denkt de bierbrouwer mee over het interieur, passende productkeuzes, de gewenste uitstraling, gezamenlijke events en een effectief marketingbeleid.
Heineken Experience
Eén van de projecten waar beide partijen trots op zijn, is de realisatie van een unieke bar in de stijl van Heineken op het dak van Lookout, met een 360° panoramazicht over Amsterdam. Daarnaast kunnen bezoekers kiezen voor een exclusief combinatieticket met toegang tot Lookout en de Heineken Experience. Bezoekers worden hierbij op een rondvaarboot, met dj, van de ene naar de andere locatie gebracht.