artikel

Fotoreportage Seven 2 seven

Catering

Het nieuwe concept Seven 2 Seven van Prorest is full swing bij Endemol Nederland. Alsof het een tv-programma betrof kreeg het bedrijfsrestaurant van de tv-gigant in Aalsmeer een slimme en goed gelukte metamorfose.

Fotoreportage Seven 2 seven

Eerst had Endemol Nederland in Aalsmeer een eenvoudige kantine. Na een intensief voortraject en een verbouwing van ‘maar’ drie dagen zag het concept Seven 2 seven het levenslicht in het bedrijfsrestaurant van de bekende tv-producent.
Mooie prints op de muren en een lik vers met frisse kleuren waren onderdeel van de metamorfose.
Hot Chick, Tuna Mayo, Spanish Sunrise, Caprese en Blue Note. De namen van broodjes zijn ludiek en de producten zelf smakelijk en gezond. Het broodjes (en koffie)concept Seven 2 seven bestaat al als horecaformule. Bedenker Foursome Horeca Groep exploiteert het al met succes in onder meer Utrecht.
Behalve (verantwoorde) broodjes worden ook sappen met een hoog gezondheidsimago aangeboden.
Over gezond gesproken. De uitgebreide saladebar heeft een prominente plaats gekregen. De kaart wordt vier keer per jaar gewisseld.
… evenals de kleding van de medewerkers.
De routing voor het bedrijfsrestaurant werd veranderd, de bemande kassa’s zijn gebleven. Er dient betaald te worden met chipknip.
Het bedrijfsrestaurant kan het, vanwege bijvoorbeeld een overvolle opnamedag, plots erg druk krijgen. Een extra (mobiele) kassa biedt dan uitkomst.
Het project werd en wordt gestuurd door (v.l.n.r.) Wessel Teune (Foursome Horeca Groep), commercieel directeur Prorest Casper van het Hof, Wilbert de Louw (Foursome) en teammanager facilities Endemol Nederland Sabine Riezebos.

In het februarinummer van Misset Catering meer over Seven 2 Seven.