blog

Fans

Catering

Foodstep feliciteert de winnaars van de Misset Catering Awards! Van de zes awards zijn er maar liefst drie uitgereikt aan een medewerker of manager die zich een jaar lang ‘de beste’ mag noemen. Dit sluit precies aan bij waar Foodstep in gelooft: de juiste medewerker maakt het verschil. Wij noemen hen Fans.

Fans

Wist jij dat er een direct verband is tussen medewerkers die Fan zijn van hun werk, team en organisatie, en de tevredenheid van de gast? Medewerkers met de ‘Fan-factor’ voelen zich verbonden met de organisatie en zijn betrokken en bevlogen. Fans zetten zich écht in om het beste uit zichzelf en hun werk te halen en dragen op die manier bij aan de gasttevredenheid, winstgevendheid en duurzame groei.

Het in kaart brengen van de Fan-factor helpt cateringorganisaties om precies datgene te doen dat bijdraagt aan de prestatie, professie, passie en plezier van medewerkers. Is de cateringmedewerker betrokken en bevlogen, dan werkt dat direct door op de tevredenheid van de gast. En een tevreden gast…? Die besteedt meer en vertelt zijn goede ervaringen door!

Het is daarom een goed idee om de Fan-factor binnen de organisatie in kaart te brengen. Ben je benieuwd naar jouw eigen Fan-factor en hoe jij meer uit jezelf – en je baan – kunt halen? Doen dan mee aan de Fan-scan van Foodstep, via Onderzoek.foodstep.com/Fan-ScanHoreca. Dan kun ook jij het verschil gaan maken.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels