Actie cateraar en tandpastamerk

Actie cateraar en tandpastamerk

Een op het oog wat vreemde combinatie. Maar omdat zowel cateraars als tandpastafabrikanten het woord smaaksensatie in de mond nemen, is een samenwerking tussen beide beroepsgroepen wel te begrijpen. Texel Catering Service en Parodontax houden Tasting Experiences.

Dat kondigt de partycateraar aan in haar meest recente nieuwsbrief. Texel Catering Service van Ruud Boom houdt in de eerste helft van dit jaar samen met Parodontax drie zogeheten Tasting Experience Workshops. Op 1 maart, 19 april en 14 juni . 'Middels de Parodontax Smaaksensatie Campagne kunt u dit jaar pure producten en ingrediënten opnieuw proeven en opnieuw beleven!', aldus Boom.

Boom rekent voor een workshop op Texel 69 euro. 'Inclusief welkomstdrankje, menumap, schort en boekje met recepten, anekdotes en tips.' Bij aankoop van twee tubes tandpasta betalen geïnteresseerden maar voor 1 workshop, ofwel Free for one.