Meeting over toekomst van catering

Meeting over toekomst van catering

Welke mogelijkheden bieden sociale media toepassingen voor de cateringbranche? Hoe gaan cateraars anticiperen op de behoeften van 'generatie Y'? Hoe zorg je er anno 2009 voor dat je je als cateraar onderscheidt? Enkele vragen die op 16 oktober tijdens de meeting Catering 2.0 beantwoord zouden moeten worden.

Initiatiefnemer van de meeting is Jeroen van der Schenk, eigenaar van Garageselect. Van der Schenk is ook betrokken bij het online communicatieplatform Mindz.com en werd dit jaar uitgeroepen tot E-commerce man van het jaar. Door een ontmoeting met een accountmanager van een cateraar werd hij op het idee gebracht om de meeting te organiseren.

'Als echte sociale media en conceptenfreak schoten de ideeen als bliksemflitsen door mijn hoofd. Natuurlijk! Hoe kunnen cateraars zich anno 2009 onderscheiden? Cateraars worden door hun opdrachtgever (scholen, bedrijven) vooral afgerekend op de tevredenheid van hun leerlingen/medewerkers. En afhankelijk van het calculatiesysteem op de kosten natuurlijk.'

Op vrijdagmiddag 16 oktober a.s. is bij Seats2meet in Utrecht te volgen welke gedachten en vragen Van der Schenk nog meer in petto heeft. En wat de antwoorden zouden kunnen zijn. Van der Schenk nodigt cateraars en anderen uit om er over mee te denken en mee te praten tijdens de meeting Catering 2.0.