Lezers blij met nieuw magazine SAB Catering

Lepel&Vork het vernieuwde relatiemagazine van SAB Catering, is goed ontvangen bij de lezers. De aangepaste vormgeving, de onderwerpkeus en de bijdrages hebben positieve reacties opgeleverd, aldus SAB Catering.

Bedrijfscateraar SAB heeft na zeven jaar haar relatiemagazine SABasics vernieuwd. In alle bedrijfsrestaurants en horecagelegenheden van SAB ligt het nieuwe magazine ‘Lepel&Vork’. Het magazine is gemaakt in de lijn van de nieuwe uitstraling van de cateraar.

Lepel&Vork is een gratis relatiemagazine met artikelen op het gebied van eten & drinken én genieten in de breedste zin van het woord. De eerste vernieuwde voorjaarsuitgave staat in het teken van het bos met onder meer een interview met Wubbo Ockels over zijn missie voor duurzaamheid. Verder culinaire en sportieve trends als de nieuwste sportmethode Bootcamp, recepten uit eigen keuken, reisverhalen, prijsvragen en uittips.

Bianca Wester, manager Commerciële Zaken: ‘Na zeven jaar was de tijd daar om ons magazine weer wat eigentijdser te maken. Het is bedoeld om onze gasten tijdens de lunch en ook daarna een leuk nieuwsmagazine aan te bieden. Dit geldt natuurlijk ook voor onze relaties en medewerkers. De redactie bestaat uitsluitend uit eigen medewerkers, die drie keer per jaar met veel enthousiasme het magazine samenstellen en schrijven.’