De Week Van De Cateraar veroorzaakt complimentenregen

De Week Van De Cateraar veroorzaakt complimentenregen

De Week Van De Cateraar (DWVDC), van 19 tot en met 23 maart, heeft een regen van complimenten opgeleverd voor cateringmedewerkers. De waardering bleek groot te zijn.

De Week Van De Cateraar kende een groot bereik. Via acties en social media werden niet alleen medewerkers, maar ook hun gasten erbij betrokken. Alle acties liepen via de ‘landingspagina’ Deweekvandecateraar.nl en social media: Facebook, Twitter en YouTube. Gasten van de restaurants waar de bij Veneca aangesloten cateraars actief zijn, werden via opvallende vlaggen op de hoogte gebracht van het initiatief.

De actie bestond uit drie basisonderdelen: Gasten werden opgeroepen om een compliment uit te delen aan een cateringmedewerker. Het leukste compliment van de dag werd beloond met een dinercheque voor twee personen; Cateringmedewerkers leverden hun favoriete recepturen in. Dagelijks werd één cateringmedewerker beloond met een dinercheque voor twee personen; Eén cateringmedewerker per dag vertelt op YouTube hoe hij of zij aankijkt tegen zijn of haar werk.