Friesland Foods beweegt werknemer

Friesland Foods beweegt werknemer

Friesland Foods start in bedrijfsrestaurants een campagne om werkende Nederlanders meer te laten bewegen. De actie moet de gezondheidsbeleving van de merken Friesche Vlag, Coolbest en Appelsientje versterken.

Friesland Foods wil beweging onder werktijd stimuleren en lanceert daarom de actie 'Win een personal trainer' binnen bedrijfsrestaurants Consumenten maken hier onder meer kans op workouts gegeven door personal trainer Carlos Lens. Deze actie is gekoppeld aan de website www.drinkjefit.nl, waar onder meer een beweegquiz en beweegalarm te vinden zijn.

Gezond lunchen en bewegen

Friesland Foods werkt gedurende de campagne samen met het Nederlands Instituut voor Sport en Bewegen (NISB). 'Friesland Foods is vastbesloten om werkend Nederland te laten bewegen. Als voedingsmiddelenfabrikant staat gezondheid bij ons hoog in het vaandel en wij willen extra aandacht besteden aan gezondheid en beweging. Lunchwandelen is een uitstekend voorbeeld van goede beweging tijdens een werkdag', aldus Theo Toering, Brandmanager van Friesland Foods Out of Home.

Actie in bedrijfsrestaurant

Bij aankoop van één van de producten Friesche Vlag, Coolbest en Appelsientje in een bedrijfsrestaurant ontvangen consumenten bij de kassa een 'beweeglijk' kaartje met een actiecode. Door deze code in te vullen op www.drinkjefit.nl maken zij kans op één van de prijzen.