'Avenance is en blijft de beste

'Avenance is en blijft de beste

Avenance Nederland heeft een nieuwe slogan en start een landelijke promotie-actie. Dat kondigde de nieuwe algemeen directeur Paul Wortelboer gisteren aan. Daar vertelde hij ook dat Avenance 'de beste is én blijft'.

De campagne komt er 'om heel Nederland de Avenance-Passie te laten proeven’. Aldus de eind vorig jaar in dienst getreden topman donderdag op een minisymposium op het hoofdkantoor in Lijnden. Verder meldde Wortelboer dat Avenance 'kwalitatief de beste cateringspecialist van Nederland is en blijft'. Dit is een speerpunt in het beleid van Avenance voor de komende jaren.

'Bedrijfsrestaurant secundaire arbeidsvoorwaarde'

Andere speerpunten zijn ‘Gezond’ en de (nieuwe) kernkwaliteiten ‘Passie’ en ‘Persoonlijk’. De nieuwe slogan luidt 'Proef de passie'. Wortelboer vindt dat bedrijven veel kansen laten liggen om goed (nieuw) personeel aan zich te binden. 'Bedrijven hebben de neiging om te bezuinigen op het bedrijfsrestaurant terwijl een goede eetgelegenheid juist een krachtige extra secundaire arbeidsvoorwaarde oplevert en een stijging van de productiviteit bij de medewerkers'. Avenance (onderdeel van het Franse Groupe Elior) heeft een omzet van ongeveer 100 miljoen euro en is daarmee de vierde (contract)cateraar van Nederland.

In de komende Misset Catering een uitgebreid vraaggesprek met Wortelboer.