Boels deelt evenementstijlen in

Boels deelt evenementstijlen in

Een indeling van evenementstijlen. Dat is op te maken uit de nieuwste catalogus van Boels Verhuur. Het bedrijf gaat zich zelfs richten op walking diners. Verder is er een enorme uitbreiding van producten en materialen.

Vlak voor het WK voetbal kwam Boels nog in het nieuws met het plaatsen van mobiele oranje toiletten in finalestad Berlijn. Misschien was het een publiciteitsstunt, want niet veel later plofte de nieuwe catalogus op de mat. Daarin een opvallende indeling in evenementstijlen. Boels deelt haar producten en materialen in in vijf stijlen. Basic, Classic, Modern, Trendy & Outdoor en zelfs een compleet nieuw hoofdstuk genaamd Walking diner.

Robert Tans, Boels Catering & Event Division, legt uit: 'We hebben continu intensief contact en overleg met onze klanten over wat ze willen en waar ze behoefte aan hebben. Daaruit is gebleken dat de vraag naar een onderverdeling in stijlen erg groot was. Onze klanten willen daarmee hun eigen klanten makkelijker kunnen adviseren over de keuze voor stijl en thema van hun evenement. De grootste trend in de evenementenbranche is themacommunicatie. Naast de catering zijn sfeer en stijl ook de succesfactors van een evenement. Het is daarom belangrijk dat onze klanten hierop in kunnen spelen. En als hun leverancier kunnen we dan natuurlijk niet achterblijven.'

Volgens Boels worden ook beurzen afgestruind op zoek naar de nieuwste producten. Zo is het assortiment uitgebreid met serviezen, meubilair en glaswerk. De nieuwe stijlindeling wordt Ambiente by Boels genoemd, waarmee het verhuurbedrijf sfeerbepalend bezig wil zijn. Er komt later dit jaar nog een extra catalogus uit met de gelijknamige titel.

Boels Verhuur is één van Europa’s leidende verhuurorganisaties op het gebied van machines, gereedschap, units en catering & event equipment. Boels is met ruim 1000 medewerkers actief in 150 vestigingen in zes Europese landen, met name in Duitsland, Nederland en België.