Heineken met walk-in-fridge naar festivals

Heineken met walk-in-fridge naar festivals

Heineken zet de 'inloopkoelkast' uit de tv-reclame in op festivals zodat bezoekers de biercommercial na kunnen spelen. Bezoekers van het muziekevenement Dance Valley konden afgelopen zaterdag een eigen filmpje maken in een tot Walk-in Fridge omgetoverde container. De Heineken walk-in fridge zal deze zomer op meerdere festivals aanwezig zijn.

De bezoekers stappen de container in en kunnen zelf het einde van de Heineken-commercial naspelen. Mannen zijn in deze reclame zo onder de indruk van de variant op de inloop-garderobekast dat ze hysterisch gaan krijsen.

Filmpjes online bekijken

Na afloop van de opname krijgt elke bezoeker een kaartje met het opnametijdstip mee om zo het filmpje terug te vinden op Heineken.nl. Volgens Heineken was de belangstelling groot: ‘Gedurende de hele dag stond een lange rij te wachten voor deze megagrote ‘koelkast’.’

Heineken meldt dat er in totaal 370 filmpjes zijn geschoten, ruim 30 per uur. Die zijn te zien op Heineken.nl. De Heineken Walk-in Fridge zal deze zomer op meerdere festivals aanwezig zijn. De Heineken-container staat op 25 juli bij ‘A day at the Park’ (Amsterdamse Bos), op 9 augustus bij ‘Dance Tour’ (Marktplein Apeldoorn) en op 28 augustus bij ‘Zand’ (Almere Strand).