Hutten lanceert gezondheidsconcept

Hutten lanceert gezondheidsconcept

Hutten Business Catering meldt een succesvolle lancering van het nieuwe concept 'Smakelijk weten'. Bij dit concept worden gasten geïnformeerd over gezonde voeding en een gezondere levenstijl.

De eerste locatie met dit concept is het bedrijfsrestaurant van Nashuatec in ’s-Hertogenbosch. Speciaal voor de lancering worden out-vollebaltopper Bas van der Goor en voedingsdeskundige Elly Kaldenberg opgetrommeld.

Het was een zeer succesvolle introductie, een startschot dat ertoe leidt dat de medewerkers van Nashuatec vanaf nu bewust gezonder kunnen omgaan met de dagelijkse lunch, laat commercieel manager Johan Troeijen van Hutten Business Catering weten.

‘Smakelijk weten’ helpt gasten bewust te worden op het gebied van gezonde voeding en een gezondere levensstijl. Het concept geeft gasten de mogelijkheid hun lunch bewust samen te stellen. Bij het labelen van de producten wordt gelet op een laag gehalte aan verzadigde vetten, transvetten, suiker en zout. En een hoog gehalte aan voedingsvezels.

Ook wordt het aantal calorieën per product aangegeven. Verder worden gasten geïnformeerd over gezondheidstips en krijgen ze uitgebreid advies over voeding, gewicht en beweging.