Volgens Westland is de gele opvouwbare broodtrommel een hit onder de Nederlandse consument. Daarvan zijn er binnen een maand al 17.000 besteld. Tegen inlevering van 3 actiepunten kan de consument de lunchbox online gratis aanvragen.
Volgens Westland staan zelfs op Twitter en Marktplaats al oproepen voor actiecodes. Door het volgens eigen zeggen 'overweldigende succes' van de actie is de producent bijna door de voorraad lunchboxen heen. Hoewel het een op=op actie is, is besloten extra lunchboxen bij te bestellen.
‘Het succes van de lunchbox actie is te danken aan het feit dat de broodtrommel terug is van weggeweest. Dit komt doordat steeds meer mensen weer thuis gesmeerde boterhammen meenemen naar het werk’, aldus Westland.
Die daarmee verwijst naar de uitkomsten van het Nationale Catering Onderzoek van Foodstep dat Misset Catering onlangs publiceerde. Daaruit blijkt dat cateraars voor het eerst sinds jaren kampen met teruglopende inkomsten uit bedrijfrestaurants.
Meer bedrijfscateringnieuws: