Albron gaat intensief samenwerken met Maison van den Boer

Albron gaat intensief samenwerken met Maison van den Boer

Twee aanjagers binnen de cateringwereld slaan de handen ineen. Albron en Maison van den Boer gaan intensief met elkaar samenwerken. Het gaat hierbij om vaste locaties en meerdaagse evenementen.

Voor de culinaire omlijsting van uiteenlopende ontvangsten tekenden Albron en Maison van den Boer onlangs een samenwerkingsovereenkomst voor drie jaar. Albron geeft te kennen te willen gaan groeien op de leisure-markt.
Een aantal jaar geleden heeft Albron onder meer met het Holland Heineken House, Keukenhof en de musical Soldaat van Oranje de Leisure-markt betreden. Inmiddels heeft de foodservice-organisatie ervaring in deze markt opgebouwd met onder meer alle horeca en retail food activiteiten op de Nederlandse en Belgische parken van Center Parcs, het verzorgen van eten en drinken in het Holland Heineken House en het exploiteren van de paviljoens op Keukenhof. Vanuit deze ontwikkelingen en de groeimogelijkheden die de Leisure-markt biedt, heeft Albron besloten tot een strategische focus op de Leisure-markt.
Voor het verzorgen van eten en drinken op eenmalige ontvangsten, werkt Albron samen met lokale partners en Maison van den Boer. Hiertoe tekenden Jeroen Enzerink, Algemeen Directeur van Maison van den Boer en Allard Jaring, businessmanager Leisure van Albron, onlangs een samenwerkingsovereenkomst voor drie jaar. Dit houdt in dat Maison van den Boer vanaf heden optreedt als preferred supplier van de door Albron te verzorgen activiteiten op het gebied van partycatering.