nieuws

Floor Bazuin wint Misset Catering Gastvrijheidsaward

Catering

Floor Bazuin van Hutten Hospitality Services is op donderdag 13 november in Maarssen uitgeroepen tot de Beste gastvrijheidsmedewerker in het kader van de Misset Catering Awards. Haar achtergrond is geen gebruikelijke voor een manager werkzaam in de catering.

Floor Bazuin wint Misset Catering Gastvrijheidsaward
Floor Bazuin wint Misset Catering Gastvrijheidsaward

Floor Bazuin heeft voor de klas gestaan in het basisonderwijs. Maar dat had ze na verloop van tijd wel gezien, al zal ze zelf die woorden niet gebruiken. Bazuin zegt: ‘Ik stond voor de klas maar wilde heel graag een andere kant opgaan. Hutten bood mij die mogelijkheid.’

Op de vraag waarom zij de award zou moeten winnen, antwoordde ze: ‘Dat is lastig om te zeggen. Ik vind dat iedereen binnen Hutten de award verdient. We zijn met z’n allen heel erg bezig met gastvrijheid. Het is al een eer dat ik genomineerd ben. Dus daar ben ik al blij mee, al zou het heel mooi zijn als de award mij gegund is.’

De jury is overtuigd van haar kwaliteiten en omschrijft Bazuin als een groot talent dat zich bij Microsoft heeft ontwikkeld tot een super gastvrouw. ‘Ze geeft leiding aan haar team en helpt bij de opstarts van andere locaties. Aandacht is het sleutelwoord. Er echt zijn voor de gasten en ze in de watten leggen is haar dagelijkse bezigheid. De bezoekers en gasten net een stapje voor zijn. Daar blinkt ze in uit, een eigenschap die in deze functie erg goed van pas komt.’

Belles en Singoastro

Carla Singoastro van Leo op het werk! locatie Unicef Den Haag en Lodewijk Belles van &CO waren de andere genomineerden. Over Singoastro zegt de jury: ‘Ze is de huismoeder van Unicef, heeft alle vrijheid om zelf boodschapjes te doen en daarmee de medewerkers te verrassen. Een gepassioneerde vrouw.’

Lodewijk Belles van &CO, dat honderden evenementen organiseert, wordt door de jury omschreven als een man met een missie. Daarover: ‘Het is zijn missie om de allerbeste medewerkers op de juiste plek in te zetten en het hoogst mogelijke serviceniveau te bieden. Door heel Nederland, met speciale aandacht voor Amsterdam en dat best lastig voor een Rotterdams bedrijf.’