Facilicom wil meer fans

Facilicom wil meer fans

Facilitair dienstverlener Facilicom Services Group heeft 1100 klanten in twee weken tijd telefonisch benaderd om te vragen wat hen beweegt. Ruim 180 klanten werden in zogenoemde klantforums ondervraagd.

Facilicom laat weten de ambitie te hebben om binnen twee jaar de meest klantgerichte facilitaire dienstverlener van Nederland te zijn. Om dat te bereiken stelde Facilicom een  programma samen waarbij de dialoog met de klant wordt gezocht.

Facilicom wil waarde toevoegen en waarde creëren. 'Dat kan alleen in samenwerking met de klant', vertelt Paul Janssen, marketing directeur van Facilicom.  In februari voerden Facilicom en zijn divisies in twee weken tijd een zogenaamde nulmeting uit waarbij 1.100 klanten telefonisch werden geïnterviewd.

Daaruit bleek dat meer dan zeventig procent van de klanten tevreden is over Facilicom. 'Het is een positief gegeven dat we zo veel tevreden klanten hebben, maar we willen niet alleen tevreden klanten. Wij willen meer fans van ons bedrijf. En als ik de uitkomsten goed bekijk, kunnen we nog wel wat fans gebruiken', aldus Paul Janssen.