Friet en bier gewild bij wandelaars

Friet en bier gewild bij wandelaars

Gezonde voeding neemt op de Nijmeegse Vierdaagse een grotere plaats in dan voorheen. Maar friet en bier krijgen nog steeds de voorkeur van de wandelaar, meldt Albron, partner van de vierdaagse.

Goede voeding is cruciaal voor, tijdens en ná het wandelen. De voorkeur van de wandelaar gaat nog altijd uit naar het welverdiende frietje met een biertje na het wandelen, maar ook de wandelaar laat zich tegenwoordig graag verrassen, meldt Albron.

Watervarianten
Lekkerder, gezonder en duurzamer zijn de speerpunten in het assortiment van Albron. Zo zijn de sandwichbar en de fruitcorner met verse sappen en smoothies uitgebreid. Ook is het drankenassortiment aangepast, waardoor er nu nog meer watervarianten en gezondere opties van frisdranken beschikbaar zijn. Vanaf dit jaar wordt bovendien alleen biologische friet geserveerd.

Wij lopen voor u
Robert Visser, directeur Albron Leisure: ‘De Nijmeegse Vierdaagse is in alle opzichten een fantastisch evenement waar we ieder jaar weer naar uitkijken. Ons team van 150 enthousiaste medewerkers staat dagelijks van 03:00 uur tot 19:00 uur klaar voor wandelaars en bezoekers. Ons motto deze dagen? Wij lopen voor u! Vanuit onze expertise doen we er alles aan om wandelaars de prestatie neer te kunnen laten zetten waar zij zo hard voor hebben getraind.'

50.000 liter bier
Albron is al partner van de Nijmeegse Vierdaagse sinds 2001 en zet 150 medewerkers in. De cateraar verkoopt tijdens de vierdaagse 50.000 liter bier, 35.000 liter koffie, 120.000 flesjes water en 10.000 kilo biologische friet. Albron verzorgt in Nijmegen 40.000 tot 60.000 gasten per dag.