Nieuwe Masterclass Hospitality in FM

Nieuwe Masterclass Hospitality in FM

In de nieuwe 6-daagse Masterclass Hospitality in FM worden de onderwerpen klantgerichtheid en hospitality gekoppeld aan de praktijk van facility management. Verschillende onderwerpen krijgen gedurende zes bijeenkomsten aandacht.

In de bijeenkomsten komen thema’s aan de orde waar iedere FM-professional die met klantgerichtheid en hospitality aan de slag gaat, mee te maken heeft. De volgende onderwerpen staan centraal: klantgerichtheid en hospitality in strategisch perspectief, het herkennen en doorbreken van vaste patronen in het denken over klantgerichtheid en hospitality, het managen van stakeholders, het inrichten en uitvoeren van de customer journey en de implementatie van klantgerichtheids- en hospitalitytrajecten.

Inspiratietour
Het programma van de Masterclass bevat naast vijf lesbijeenkomsten de Hospitality Inspiratietour. Deelnemers bezoeken een aantal organisaties die op een bijzondere manier klantgerichtheid en hospitality inzetten om optimaal te presteren.

Vaste opbouw
De bijeenkomsten zijn volgens een vast stramien opgebouwd. De vaste docenten van de Masterclass (Sander Allegro en Monique van den Heuvel) leiden het thema in. Daarna behandelt een ervaren gastspreker een case of vraagstuk, dat gedurende de bijeenkomst nader wordt uitgewerkt.

Informatie vindt u op WWW.MASTERCLASSHOSPITALITY.NL