Appèl en Markies lanceren huisstijl

Appèl en Markies lanceren huisstijl

De Bossche bedrijfscateraar Appèl en dochteronderneming, scholencateraar Markies, lanceerden hun nieuwe huisstijl. Deze laat nog beter zien waar beide ondernemingen voor staan, zo wordt gemeld.

De beide ondernemingen laten weten dat ze staan voor puur, duurzaam en goed eten voor werknemers en scholieren in restaurants waar gastvrijheid en gezelligheid voorop staan.

Ellen Janssen, manager marketing  en communicatie bij Appèl: ‘Appèl bestaat al bijna 40 jaar en we hebben ons de laatste jaren ontwikkeld tot een innovatieve bedrijfscateraar die bedrijven laat schitteren met de mooiste maatwerk restaurantconcepten. Nu is het tijd voor Appèl om zichzelf eens goed te laten zien. Natuurlijk kon ook onze dochteronderneming Markies daarbij niet achterblijven.’

Zwart wit
Over de huisstijl: ‘Het krachtige zwart-witte logo weerspiegelt onze no-nonsense aanpak. We zijn een bedrijf dat houdt van aanpakken. Nuchterheid en ondernemerschap, kenmerken onze medewerkers en werkwijze. Het eigenwijze lettertype staat voor ons lef en out-of-the-box denken. We vinden het mooi om maatwerk te creëren voor klanten en iets anders te realiseren dan een standaard bedrijfsrestaurant.'

Grote foto’s
De grote foto’s op de site laten zien waar het uiteindelijk allemaal om draait in de restaurants waar de cateraar actief is: de beleving van puur, duurzaam eten dat met aandacht is bereid en een oprecht contact met mensen.

Pay-off
De pay-off is nu: Cateraar met accent. Janssen: ‘Omdat we trots zijn op onze Brabantse basis en onze Brabantse manier van werken, met aandacht voor eten en mensen.’

Dochteronderneming Markies Catering heeft een frisse nieuwe look gekregen. Scholen kunnen nu duidelijk zien wat de cateraar aan toegevoegde waarde te bieden heeft, aldus Ellen Janssen. ‘Markies Catering wil leerlingen betaalbare, gezonde keuzes bieden. Lekkere, voedzame, vers bereide broodjes, fruit en groente. De nieuwe identiteit laat zien dat we dit in huis hebben én dat die gezonde keuzes een lifestyle zijn waar je energie van krijgt en vrolijk van wordt.’

Insecten proeven
Markies catering wil meer beleving creëren in schoolkantines. Hometrainers waar je smoothies mee kunt mixen, sushiweken, insectenproeverijen.