Miele geeft honderdduizendste Kleine Geweldenaar cadeau

Miele geeft honderdduizendste Kleine Geweldenaar cadeau
Stralende gezichten! Eric van Loenen (Strijbosch BV), Stefan Verhoeven (Miele Nederland), Theo Berg (Kloek) en Martin van de Graaf (Kloek)

Groot feest en stralende gezichten in de stand van Miele Professional tijdens de Horecava. Martin van de Graaf en Theo Berg van zorgorganisatie Kloek kochten de honderdduizendste Kleine Geweldenaar in de geschiedenis.

Zij kregen daarom het paradepaardje uit de was- en droogmachinecollectie van Miele Professional cadeau: een prijs van €3.500. ‘Ik win nooit iets en nu deze prijs. Het is een lot uit de loterij,’ lachte Martin van de Graaf. Okke Vaassen, Head of Sales van Miele Professional: ‘Het is prachtig dat uitgerekend deze prijs bij een startende dienstverlenende organisatie, met beperkte financiële middelen, terecht komt.’

De compacte wasmachine Kleine Geweldenaar wast in 49 minuten 6,5 kilo wasgoed; de droger doet er slechts 36 minuten over. De levensduur is 20.000 draaiuren. Een gewild apparaat, 99.999 klanten in Nederland gingen Kloek voor. Net zoals de organisatie voor kleinschalig wonen voor mensen met dementie, kozen zij allemaal voor de optimale prijs-kwaliteitverhouding en hoge servicegraad.

Miele-fan

Martin van de Graaf is groot Miele-fan: ‘Ook privé, puur vanwege de kwaliteit. Wij zijn een beginnende organisatie met locaties in Amsterdam en Roosendaal. Op beide plekken kunnen 36 mensen met dementie zelfstandig wonen in hun eigen appartementen. Het kost veel als een machine vaak kapot gaat, daarom geven we graag wat meer geld uit aan een betere machine en service.’
Kloek is heel blij met de professionele wasmachine. ‘Doordat wij op Miele vertrouwen voor onze was, kunnen wij onze professionele aandacht en tijd zo veel mogelijk besteden aan onze bewoners met dementie.’