artikel

Presskit is onderweg

Fastfood

Een klassering bij de beste 100 cafetaria’s van Nederland levert veel aanzien op. Daarvoor hoeft het bedrijf echt niet in de top van de ranglijst te staan. Maar nog belangrijker, naast aanzien kan het ook extra omzet opleveren.

Presskit is onderweg

Het bedrijf hoort immers bij de besten van in totaal meer dan 5000 cafetaria’s. Om daar van te profiteren zal een ondernemer zich wel moeten profileren en publiciteit moeten krijgen in op zijn minst de lokale media, zoals de regionale krant, huis-aan-huis-bladen en regionale televisie.

Speciaal daarvoor krijgen alle toppers een presskit en raamsticker toegestuurd. Plak de sticker naast de deur zodat iedereen kan zien dat dit een topbedrijf is. De presskit staat op een cd-rom. Deze bevat een kant en klaar persbericht waarin alleen nog de gegevens van het bedrijf moeten worden ingevuld. Stuur het persbericht naar alle lokale media en waag er als follow-up een telefoontje aan. Op de CD-rom staat ook het logo van de Cafetaria Top-100. Dit mag tot eind 2008 worden gebruikt op briefpapier, menukaarten en folders.