artikel

Snackkoerier 3

Fastfood

Snackkoerier 2

Snackkoerier 3

Formule Kokkie zet in op groei

Cafetariaformule Kokkie wil het aantal vestigingen uitbreiden. De regionale keten, die acht vestigingen telt, heeft een commercieel directeur aangesteld en is actief op zoek naar franchisenemers.

Klant beslist bij noviteit

Veel nieuwe snacks sterven na hun introductie in schoonheid. Andere doen het een tijdje goed om daarna te verdwijnen. Een enkele snack breekt door. Cafetariahouders laten de klant beslissen of ze een noviteit al dan niet opnemen. Dat kan op meerdere manieren.

Experimenteren met elektro-bezorgscooter

Elektrische bezorgscooters zijn nog geen vaste waarde in het straatbeeld. Toch lijkt de belangstelling voor de ‘stille brommers’ toe te nemen.

Verrassen en verleiden met nieuwe ijsjes

Verrassen en verleiden zijn de twee kernwoorden als je ijs wilt verkopen. IJs is immers een impulsartikel en voor alle impulsartikelen geldt, dat de consument iedere keer weer geprikkeld moet worden tot kopen.