artikel

Snackkoerier 6

Fastfood

Snackkoerier 6

Snackkoerier 6

Topbedrijf ’t Vosje compleet als nieuw

‘Vosje van de toekomst’, zo noemt een trotse Peter Vos van Eetpaleis ’t Vosje in Rosmalen zijn verbouwde zaak. De eerste winnaar van de Cafetaria Top-100 (2004-2005) zet in op vers en modern. Opvallend zijn de wisselende wandplaten van basisoproducten als aardappelen en tomaten. Vos: “Die het ik gezien in Amerika”

Kansen voor het oprapen

De consument gaat meer buiten de deur eten. Niet als uitje, maar om zijn maag te vullen.

Kinderspel verhoogt omzet

Het aantal aanbieders van kinderfeestjes is groot. Maar de markt is niet vol. Wie met een verrassend concept op de proppen komt, kan extra omzet pakken.

Kansen voor trendy hamburger

De hamburger is hét domein van de grote fastfoodketens McDonald’s en Burger King. Het is wereldwijd de meest gegeten snack. Lastig innoveren dus met dit úitgekauwde’ stukje gemalen vlees. Mis! Zelfs topkoks omarmen de hamburger en maken er culinaire hoogstandjes van.