Integratie FoodExpress en Out of Home Shops

Integratie FoodExpress en Out of Home Shops

De websites van FoodExpress en Out of Home Shops worden vanaf vandaag samengevoegd. De integratie van de websites in ingegeven door 'ontwikkelingen in de markt', aldus de organisatie.

Out of Home Shops bestrijkt een groot deel van de bedrijven in de buitenshuis consumptie, inclusief FoodExpress’ doelgroep: cafetaria’s en andere fastservice bedrijven.

Directeur steffen van Beek zei vorige week op FoodExpress.info: ‘De integratie van beide bladen is een logische, omdat steeds meer marktpartijen de voorkeur geven aan een titel die de totale breedte van de out of home-markt bereikt.

Eerder dit jaar werd het vakblad FoodExpress daarom al samengevoegd met vakblad Out of Home Shops. Vakblad FoodExpress en FoodExpress.info werden in november 2006 gelanceerd en richtten zich exclusief op de alle 10.000 fastservice bedrijven in ons land. Out of Home Shops (oplage 28.000) bestaat al elf jaar en neemt die taak verder over.

Out of Home Shops is een zusterblad van de Levensmiddelenkrant.