nieuws

Ambachtelijk Italiaans ijs in shop in shop concept

Fastfood

Veel ondernemers proberen met de zomerse dagen hun omzet op peil houden of meer omzet draaien door het verkopen van ambachtelijk Italiaans schepijs. De hoge prijs die het aanschaffen van een vitrine met zich meebrengt houdt ondernemers vaak tegen. Dit is de trend die Lucinda Kat en Joshua Camera van Italini Gelato waarnemen. Zij spelen hier handig op in door een shop in shop concept.

Ambachtelijk Italiaans ijs in shop in shop concept

Het concept bestaat uit een 16-baks schepijsvitrine met geforceerde koeling inclusief lepelspoelbak, een achterkast en verkooppresentatie bord dien aar eigen wens kan worden ingevuld. Samen met de hoog opgemaakte en gedecoreerde bakken in de vitrine levert dit een mooi totaalplaatje op wat de uitstraling van het bedrijf ten goede komt. Om het concept te plaatsen is er slechts vijf vierkante meter vloeroppervlakte nodig.

Buiten het shop in shop concept levert Italini Gelato uiteraard haar ambachtelijk Italiaans schepijs aan ijssalons en horeca door heel Nederland. Voor meer info: www.italinigelato.nl

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels