nieuws

Bakker Bart start mediaconcept

Fastfood

Bakker Bart heeft Eat & Greet geïntroduceerd. Het gaat hierbij om een cross media concept als doel jongeren te bereiken. Jongeren kunnen in de vestigingen bij het nuttigen van een broodje of een snack digitaal bijkletsen met vrienden via een speciale website.

Bakker Bart start mediaconcept

Via de Eat & Greet website kunnen jongeren een profiel aanmaken en hun favoriete Bakker Bart-vestiging kiezen. Op de site kunnen ze via foto’s, filmpjes, e-cards en krabbels met elkaar communiceren.

Naast Eat & Greet meldt Bakker Bart ook dat sinds vorige week ook de gratis ochtendkrant Sp!ts verkrijgbaar is. Bakker Bart wordt niet alleen een verspreidpunt van de Sp!ts, in de kranten komen uitingen van de broodjesketen te staan. Daarnaast wordt nagedacht over een rol voor Sp!ts in het nieuwe Eat & Greet concept.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels