nieuws

Cora krijgt eigen online glossy magazine

Fastfood

Cora van Mmmm heeft een eigen magazine, ‘Cora. De Lekker & Snel Glossy’. Het on-line magazine is maandag tijdens de Horecava 2010 in de Amsterdam RAI gepresenteerd.

Cora krijgt eigen online glossy magazine

Met een druk op de knop onthulde Cora, al bijna 25 jaar een boegbeeld van de Nederlandse snackbranche, de cover van het magazine. Dat deed ze samen met Jos van Alphen, voorzitter sector Fastservice van Koninklijke Horeca Nederland (KHN) en voorman van de Stichting Vrienden Fastservice.

Het Cora magazine is bestemd voor de consument. Cafetariahouders die duurzaam ondernemen en verantwoord frituren kunnen het via hun websites aanbieden aan hun gasten.

In Cora magazine staan consumentenverhalen over frites, nieuwe vormen van fastservice, opleidingen van medewerkers en duurzaam en groen ondernemerschap. Na de Horecava kunnen cafetariahouders en andere ondernemers het magazine via internet downloaden en op de cover en binnenin hun eigen naam en foto toevoegen, zodat het lijkt of ze zijn geïnterviewd door Cora zelf.

Cora. De Lekker & Snel Glossy is een initiatief van Stichting Vrienden Fastservice, Verkiezing Duurzaamste Fastservice Bedrijf, Fastserviceopleidingen.nl en Out of Home Shops en wordt ondersteund door marktpartijen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels