KFC start samenwerking met NBA

KFC start samenwerking met NBA

Kentucky Fried Chicken en de National Basketball Association (NBA) kondigen een samenwerking aan rondom NBA Europe Live, een Europese toer van vier topteams uit de Amerikaanse NBA-competitie. KFC start hierbij de campagne 'Taste the Game'.

Gasten van KFC ontvangen vanaf 31 oktober bij aankoop van een Boxmaster een kraskaart. Met deze kraskaart maken ze kans op NBA- en KFC-prijzen zoals videogames, basketballen en tegoedbonnen.

De hoofdprijs bestaat uit drie reizen voor twee personen naar Berlijn voor de NBA Europe Live-wedstrijd tussen de Washington Wizards en de New Orleans Hornets op 14 oktober 2008.

Marketingdirecteur Eric Voges van KFC Nederland wil met de samenwerking de een relatie met de doelgroep ontwikkelen. ‘Met deze samenwerking bieden we onze gasten de mogelijkheid de thrill van de NBA te beleven. De NBA wordt steeds populairder in Europa en het merk KFC groeit hard in Nederland. Beiden spreken dezelfde consument aan’.

NBA Europe Live wordt voor het derde achtereenvolgende jaar georganiseerd en vindt dit jaar plaats in Barcelona, Berlijn, Londen en Parijs.