Opleiding om veranderende markt bij te benen

Opleiding om veranderende markt bij te benen

De fastfoodsector ontwikkelt zich snel. Om al die veranderingen bij te kunnen benen starten Foodstep, Fast Food Concepts en Next to Food een opleiding voor foodservice professionals.

Veranderende eetgewoonten, schaalvergroting, internationalisering, nieuwe formules en concepten. Het is allemaal lastig bij te houden voor food professionals. Maar kennis van de markt en haar spelers zal op termijn voor een groot deel het succes van een product of formule bepalen.

De Fastfood Academy, zoals de opleiding gaat heten moet aan die kennis een bijdrage leveren. In de opleiding bundelen onderzoeks- en adviesbureau Foodstep, Formulebeheerder Fast Food Concepts (Kwaliataria, Vork, Cookers) en leverancier van betaalsystemen Next to Food, hun krachten. De opleiding streeft ernaar foodservice professionals 'beter' te maken door continue aanlevering van verkoopinformatie, theorieën, trends, best practices en praktijkvoorbeelden.
De opleiding is geschikt voor beheerders van fastfoodketens, marketeers van de tussenhandel en grossiers en productmanagers van fabrikanten.