nieuws

Rattenbeet kost McDonald’s geld

Fastfood

Een Chinese studente komt niet meer bij de McDonald’s. De laatste keer dat ze er at, werd ze gebeten door een rat die via haar been omhoog klom. Dat was in een vestiging in het noordoosten van China.

Rattenbeet kost McDonald’s geld

De studente stapte naar de rechter. Ze eiste een schadevergoeding van circa € 1900,- omdat ze een panische angst voor ratten en andere knaagdieren heeft overgehouden aan het incident.

Maar dat vond de rechter niet bewezen. Toch moet McDonalds betalen. De rechter vond namelijk wel dat bewezen was dat het restaurant niet schoon genoeg was. Anders had er geen rat rondgelopen.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels