nieuws

Remia tempert plannen Joling

Fastfood

Remia heeft een streep gezet door de ideeën van Gerard Joling voor het nieuwe reclamespotje van de sauzenfabrikant. Joling, tegenwoordig het boegbeeld van Remia, wilde in de nieuwe commercial ‘uit zijn dak gaan’ met elf halfblote jongemannen.

Remia tempert plannen Joling

De sauzengigant was niet blij met de plannen van Joling. Remia vond elf heren gehuld in zwarte shirtjes met daarop de tekst ‘knijp me’ extravagant genoeg.

Joling vindt het jammer dat zijn droom geen werkelijkheid wordt. ‘We begrepen de keuze van het sauzenbedrijf wel. De spot leek toch een beetje op een optreden van de Chippendales’, zegt Bianca Otten van entertainment-nl tegen De Telegraaf.

Otten vervolgt: ‘Maar Geer had het, met of zonder shirtjes, toch erg naar zijn zin met de heren. Het was van een tot elf uur ’s avonds een dolle doel. Alles komt aan bod, glitters, veren, noem maar op’.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels