nieuws

Digitaal een ambachtelijk ijsje verkopen

Fastfood

Bij IJssalon IJspressi in Almere hoeven de gasten bij drukte niet langer in de rij te staan. De rij is te vermijden door te bestellen bij de eerste digitale ijssalon van Nederland die Martijn Olislager en Inge de Boer onlangs openden.

Digitaal een ambachtelijk ijsje verkopen

Op de site bestelijs.nl is een ijsje samen te stellen door op de diverse soorten en smaken ijs te klikken. De online vitrine geeft precies weer welke smaken op die dag voorradig zijn. Daarna is het een kwestie van de bestelling afmaken en versturen en het ijsje vervolgens af te halen bij hun ijssalon IJspressi. Daar is speciaal voor de online bestellers een aparte balie,  zodat ze niet alsnog in de rij hoeven te staan.

‘Dit is voor ons de ultieme manier om vaste klanten te verleiden tot meer bestelmomenten en grotere bestellingen’, aldus Olislagers in een persbericht. ‘Er blijken hele afdelingen van bedrijven te zijn die trakteren via onze site. In de lunchpauze komt iemand dan zomaar twintig ijsjes afhalen.’

In de zomer van 2013 komt bestelijs.nl ook beschikbaar voor andere ijssalons. Die kunnen dan hun eigen assortiment presenteren en verkopen via de website.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels