Franchiseprijs voor New York Pizza

Franchiseprijs voor New York Pizza

New York Pizza heeft de vakprijs voor Franchiseformules gewonnen van de NFV, de Nederlandse Franchise Vereniging. New York Pizza heeft de NFV Franchise Trofee 2013 gekregen uit handen van Ruud van Dusschoten, topman bij ING.

In de finale versloeg New York Pizza collega fastfoodbedrijf Febo en de schildersformule Colors@Home. Volgens de jury van de wedstrijd wint New York Pizza op zaken als het verdienmodel, organisatie, gerealiseerde groei en communicatie tussen franchisegever en franchisenemer. De conclusie van de jury luidt: 'De winnaar is een prachtig voorbeeld van kundig ondernemerschap gedurende een lange periode.'

Philippe Vorst en Hans Miete, directieleden van New York Pizza: 'De trofee is een bekroning op het werk van onze franchisenemers en medewerkers in de afgelopen twintig jaar. Bovendien stimuleert het ons nog meer om de ingezette groei onverminderd voor te zetten.'

Vorig jaar won Profile Tyrecenter.