nieuws

Opbrengst ‘Altijd een Feest Tour’ naar goed doel

Fastfood

Morgen, woensdag 17 juli, is het twee uur lang een groot feest bij Alida’s Smulpaleis in Roden. Tijdens de ‘Remia Altijd een feest tour’ treden diverse artiesten op. De opbrengst gaat naar Kika Bouw.

Opbrengst ‘Altijd een Feest Tour’ naar goed doel
Opbrengst ‘Altijd een Feest Tour’ naar goed doel

De zangers Quincy Smolders, Henk  Harder, Allan Hoekman en de uit Roden afkomstige Eltjo maken er morgen een groot feest van bij Alida’s Smulpaleis. De artiesten treden daar geheel belangeloos op tijdens de ‘Remia Altijd een feest tour’ die Alida’s Smulpaleis aandoet. Naast de optredens zijn er bij het ‘ Rad van Fortuin’ mooie prijzen te winnen die de sausfabrikant beschikbaar stelt.

Via zijn contacten in de muziekwereld, lukte het Willems om een aantal (Nederlandstalige) artiesten naar Roden te halen. ‘Die komen gratis optreden.’ De presentatie is in handen van Anton Geerts van Remia. Willems hoopt dat Geerts, immers zanger van de Dikdakkers, zelf ook de microfoon ter hand neemt. ‘ Wellicht dat hij een duet doet met een van de andere artiesten’, zegt Willems hoopvol.

Opbrengst naar goed doel

Normaal wordt tijdens de tour gedurende een uur gratis frites uitgedeeld als de sausfabrikant bij een cafetaria op bezoek komt. Maar Jan en Alida Willems wilden het graag anders doen. ‘We wilden er graag gebruik van maken om een goed doel te steunen.’ De frites gaat daarom  dit keer niet gratis over de bühne. ‘De totale opbrengst van de twee uur gaat naar Kika Bouw.’

Frites, De Lucifer van Mora, Coca Cola en Lipton Ice Tea worden voor speciale actieprijzen verkocht. De producten worden gesponsord door  Remia, Aviko, Mora, Coca Cola en groothandel Actifood. ‘Daardoor kan alles wat binnenkomt naar Kika’, zegt Willems, die hoopt op een massale toeloop.

Remia doet geregeld cafetaria’s aan met de ‘Altijd een feest tour’. Die is bedoeld om publiciteit te maken en goodwill te kweken voor een cafetaria. De sausfabrikant  brengt dan bovendien een zaak onder de aandacht door de inzet van social media, een advertentie in het lokale huis-aan-huis blad en een radiospot op Radio NL.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels