Kwekkeboom heeft 'krokettenpromotor' gevonden

Kwekkeboom heeft 'krokettenpromotor' gevonden

Kwekkeboom heeft in Merel van der Engel 'de ideale ambassadeur' gevonden. Op Facebook meldden zich maar liefst meer dan tweehonderd mensen aan, die gekleed in een krokettenpak, de kwaliteitssnack willen promoten.

Snackfabrikant Royaan, het moederbedrijf van Kwekkeboom was sinds enkele weken via Facebook op zoek naar iemand met een 'academisch werk- en denkniveau, ervaring met luxe en weelde en neus voor smaak en kwaliteit'.

Uit meer dan tweehonderd sollicitaties koos de snackproducent Van der Engel als de kandidaat die aan alle gestelde eisen voldoet. De 29-jarige treedt in dienst als de ambassadeur van het premium snackmerk en zorgt het komend half jaar voor de promotie van de snacks in de horeca, de cafetaria en Nederlandse supermarkten.

Omdat het Kwekkeboom-assortiment nu overal in Nederland verkrijgbaar is, ging de snackproducent eind juli via Facebook in een landelijke wervingscampagne op zoek naar de ultieme kandidaat, die in een handgemaakt croquet-pak het komende half jaar hét visitekaartje van deze kwaliteitssnacks zal zijn.