Kwekkeboom zoekt 'ultieme krokettenpromotor

Kwekkeboom zoekt 'ultieme krokettenpromotor

Kwekkeboom is op zoek naar de ultieme krokettenpromotor en is daarvoor een landelijke wervingscampagne gestart. Hij of zij moet het gezicht worden van de snackproducent. Solliciteren kan via een speciale Facebook-pagina.

Crème de la Crème Ambassadeur’, zo klinkt de volledige titel van de functie die vacant is. Kwekkeboom zoekt voor deze promotiebaan ‘topmensen met onder meer academisch werk- en denkniveau, ervaring met luxe en weelde en neus voor smaak en kwaliteit’.

Snackproducent

De snackproducent laat weten dat de kersverse promotor wordt gestoken in een handgemaakt croquet-pak, dat speciaal is ontwikkeld. Een levensgroot servet dient als smokingjasje en het maatpak bevat twee broches met het Kwekkeboom-logo erin verwerkt.

Verder is een bovengemiddeld salaris aan de functie gekoppeld, krijgt hij of zij de beschikking over de Kwekkeboom-oldtimer en mag de persoon in kwestie kosteloos genieten van het Kwekkeboom-assortiment.

Facebook

Geïnteresseerden kunnen op de vacature reageren door een foto te posten op de Facebook-pagina van Kwekkeboom, waaruit blijkt dat zij voldoen aan de gevraagde ‘mondaine functie-eisen’.

Fans van de pagina kunnen vervolgens stemmen op hun favoriet. De drie promotors met de meeste stemmen komen in aanmerking voor de baan.