Loyaliteitsprogramma McDonald's zet in op ontbijt

Loyaliteitsprogramma McDonald's zet in op ontbijt

McDonald's heeft een loyaliteitsprogramma geïntroduceerd om meer mensen te trekken tijdens ontbijturen. Gebruikers van de vernieuwde app van de fastfoodgigant kunnen sparen voor een gratis product en jarige klanten worden getrakteerd.

Over de vernieuwde versie van de applicatie, het trakteren van jarige klanten en het sparen voor een gratis product wordt geschreven door Adformatie.

Vernieuwd assortiment

McDonald's zet met het loyaliteitsprogramma in op het ontbijt, waarvan eerder deze maand het assortiment werd uitgebreid.

Inchecken via app

Adformatie schrijft dat de gebruiker van de vernieuwd McDonald's-App een persoonlijk account kan aanmaken waarmee hij één keer per dag kan inchecken bij een vestiging van de fastfoodgigant.

Voordeel

Iedere check-in levert en punt op en drie punten zijn goed voor een voordeel. Ook jarige klanten ontvangen een bon waarmee ze in aanmerking komen voor voordeel.

Meer dan miljoen downloads

De app van McDonald's is in september 2011 geïntroduceerd en meer dan 1,6 miljoen keer gedownload. Volgens het artikel zijn er 300.000 actieve gebruikers per maand.

Top 100 grootste bedrijven

McDonald's is het grootste horecabedrijf van Nederland. In 2013 voerde het de Misset Horeca Top 100 van grootste bedrijven en merken aan met een omzet van 647 miljoen over 2012.

Lijst voor 2014

Maandag 12 mei wordt bij grand hotel Karel V in Utrecht de lijst voor 2014 bekendgemaakt. Tegelijkertijd verschijnt de speciale uitgave van Misset Horeca, die in het teken staat van deze top 100.

Snackkoerier Fastservice Top 20

Eind mei verschijnt in Snackkoerier de top 20 van grootste fastservicebedrijven en -formules. Ook die lijst werd - vanzelfsprekend - vorig jaar aangevoerd door McDonald's.