Hoofdrol voor ijslolly in franchiseconcept Popbar

Hoofdrol voor ijslolly in franchiseconcept Popbar

Met ijsjes op stokjes de wereld veroveren. Stirixis, ontwikkelaar van winkelconcepten, heeft het franchiseconcept Popbar gelanceerd. 'IJs op stok is fun, easy to eat en aan te passen aan je eigen smaakt', zo citeert Vakblad IJs de initiatiefnemers.

Ontwikkelaar van creatieve winkelconcepten Stirixis heeft een nieuw (retail)concept op de markt gebracht, waarbij het draait om ijsjes op stok, zo schrijft Vakblad IJs.

De eerste vestiging van Popbar opende in New York, maar het concept is wereldwijd beschikbaar.

IJs op stok

'IJs op stok is fun, easy to eat en aan te passen aan je eigen smaak', zo wordt de initiatiefnemer in het artikel geciteerd.

De ijslollies zijn te dippen in bijvoorbeeld chocolade of te voorzien van toppings als pistache, hazelnoot en/of kokos.

Bonbons en warme chocolademelk

Behalve water- of roomijs op een stokje zitten in het assortiment onder andere ook wafels op een stok, warme chocolademelk op een stokje, ijsbonbons en theestokjes.

Evenementen

De ambitie is om het franchiseconcept wereldwijd uit te rollen, aldus Strixis, dat een Popbar 'kindvriendelijk en populair bij cateraars en op evenementen' noemt.

Klik hier voor meer informatie.