La Place lanceert loyaliteitsprogramma met kaart en app

La Place lanceert loyaliteitsprogramma met kaart en app

La Place heeft loyaliteitsprogramma La Place Extra's gelanceerd. Hiermee krijgen gasten van La Place bij ieder bezoek iets extra's. Dit kan een gratis kopje koffie, een gratis refill, korting op een maaltijd of een andere verrassing zijn.

Bijzonder aan La Place Extra's is volgens eigen zeggen dat de gast bij ieder bezoek iets extra's krijgt. Er hoeft niet gespaard te worden. Het enige wat de gast moet doen is de gratis La Place app downloaden, waar onder andere de digitale kaart in zit, en zich via de app aanmelden.

Gasten die geen smartphone hebben, kunnen de La Place Extra's kaart verkrijgen bij iedere La Place vestiging en zich aanmelden via laplace.com/extra. Vervolgens ontvangt de gast van La Place bij ieder bezoek een gratis extraatje. Via persoonlijke berichten via app of e-mail krijgt de gast naast de vele extra's ook coupon-aanbiedingen, recepten van de 100% natuurlijke La Place gerechten en wordt de gast geïnformeerd over alles wat met goede en verantwoorde voeding te maken heeft.

'We willen onze gasten extra verwennen, hiermee onder andere bewust maken van goede, 100 procent natuurlijke voeding en stimuleren om vaker voor het 100 procent natuurlijke assortiment van La Place te kiezen", aldus Kim Kleine Staarman, Senior Manager Marketing & E-commerce van La Place.

Voorafgaand aan de lancering van La Place Extra's is onderzoek gedaan naar het aankoopgedrag van onze gasten. Ook zijn hun wensen voor een loyaliteitsprogramma van La Place onderzocht. Naar voren kwam dat consumenten geïnteresseerd zijn in programma's waarbij hun loyaliteit wordt beloond.