Kwalitaria Breda scoort adressen met pepernotenactie

Kwalitaria Breda scoort adressen met pepernotenactie

Mooie marketing van Kwalitaria Bisschopshoeve in Breda. Ondernemer Eddy Couwenberg verzamelde met een pepernotenactie bijna 150 mailadressen van gasten, die bovendien aangaven de nieuwsbrief van de cafetaria te willen ontvangen.

Raad het aantal pepernoten in de vitrine en win een leuke prijs, zo luidde de actie van cafetariaondernemer Eddy Couwenberg van Kwalitaria Bisschopshoeve in Breda. 'Een win-winsituatie.'

Mailadressen

'Het leidde niet alleen tot erg veel geamuseerde gasten in de winkel, maar het leverde me ook bijna 150 mailadressen op van gasten', aldus Couwenberg.

'En die mensen gaven bovendien allemaal aan onze nieuwsbrief te willen ontvangen.'

Kerstmis

Sinterklaas heeft in de Bredase Kwalitaria nu plaatsgemaakt voor de Kerstman. Gasten mogen het aantal kerstbalhaakjes raden en kunnen daarmee vier kaarten winnen voor de Efteling-musical.

'De actie is een idee van de cafetaria, maar wordt inmiddels in het gehele winkelcentrum gehouden', aldus Couwenberg.

Video's

'Ons nieuwste initiatief is het maken van YouTube-video's', zo vervolgt de ondernemer. 'Op dit moment draait Xmas XL op de schermen in de zaak.