Nieuwe huisstijl Ladage-formule Brood Express

Nieuwe huisstijl Ladage-formule Brood Express

Ladage Beheer heeft de formule Brood Express voorzien van een nieuwe huisstijl. Dinsdagmiddag 9 december is de eerste vernieuwde vestiging op metrostation Kralingse Zoom in Rotterdam officieel geopend.

Nadat Ladage Beheer eerder dit jaar de nieuwe huisstijl van Bram Ladage presenteerde, is het nu de beurt aan de franchiseformule Brood Express.

Bram Ladage

De primeur is voor Ronald de Prez, die op metrostation Kralingse Zoom ook een Bram Ladage en een Ezprezzo (twee andere Ladage-formules) exploiteert.

Geel en rood

Belangrijkste verandering is de kleurstelling. Geel en rood zijn vervangen door een interieur met daarin hout, paars, turquoise en oranje.

Vers

'Uit onderzoek bleek dat de vers-uitstraling van Brood Express niet meer voldoende duidelijk was', verklaart marketingmanager Robin Dijkstra van Ladage Beheer. 'En dat is cruciaal voor ons concept.'

To go

Verdere aanpassingen: 'De vitrine is verlaagd, waardoor er direct contact is met de gast en de uitstraling en het assortiment zijn nog meer gericht op de 'to go'-functie.'

Rotterdam

Brood Express heeft elf vestigingen: één op Hoog-Catharijne in Utrecht, één in Schiedam en negen op Rotterdamse metrostations. Deze moeten de komende maanden worden omgebouwd.

Horeca Top 100

Ladage Beheer is de nummer 57 in de Misset Horeca Top 100 van grootste bedrijven en merken, met een omzet van €18,1 miljoen over 2013.

Bekijk hier een fotoreportage van de eerste Brood Express nieuwe stijl.


Meer over de restyling van Brood Express in de Snackkoerier-editie die zaterdag 20 december verschijnt.