nieuws

App Febo legt juichmomenten WK-voetbal vast

Fastfood

Na McDonald’s heeft ook Febo een applicatie gelanceerd met het oog op het aanstaande WK-voetbal in Brazilië. ‘Golo Loco’ maakt automatisch een juichfoto, die is te delen via sociale media en waarmee prijzen zijn te winnen.

App Febo legt juichmomenten WK-voetbal vast
App Febo legt juichmomenten WK-voetbal vast

De lancering van de Febo-app wordt gemeld door Adformatie. ‘Iedere keer als jij en je vrienden juichen, maakt de Golo Loco-app automatisch een foto’, zo is te lezen in het artikel.

Delen via sociale media

Op die manier moeten de meest onvergetelijke voetbalmomenten tijden het WK in Brazilië worden vastgelegd.

De gemaakte foto’s zijn te delen via sociale media en Oranjesupporters met de mooiste beelden kunnen prijzen winnen, aldus Adformatie. De app is beschikbaar voor iOS en Android.

Houder voor smartphone

Om gebruikers van de app zo goed mogelijk van dienst te zijn, biedt het Amsterdamse familiebedrijf een kartonnen smartphonehouder aan. Deze moet helpen bij het maken van dé foto.

Deze houder is te verkrijgen door een kroket uit de muur te trekken, weet Adformatie.

Horeca Top 100

Febo is opgenomen in de top 100 van grootste horecabedrijven en -merken, die maandag 12 mei werd gepresenteerd. De fastfoodketen staat op plek 34 met een omzet over 2013 van €39,9 miljoen.